Prioriteringar inför jul

Vaknar upp med samma huvudvärk som när jag la mig igår, typiskt.. Har sovit så jäkla skönt och trivs redan jättebra här iallafall, det enda jag stör mig på är en liten tapetsnutt som är lila i köket, den måste bort snarast möjligt haha. Men annars är jag jöttenöjd, passade på att göra en god frukost nu när man får fylla kylen med egna godsaker. Bytte min lediga dag från torsdag till måndag den här veckan, så idag ska jag på lite möten och sedan blir det inhandling av lite möbler. Fick en tung faktura nyss, så blir ingen storshopping som jag tänkt tyvärr får vara lite tomt här ett tag, prioriteringar denna månad! 
 
Har kommit på en jättebra planlösning som kommer bli jättebra när de blir klart!
• Kategori: Att äta, Livsstil; • Taggar: frukost inspiration, frukost på säng, frukosttips, mango, ny lägenhet, nya möbler, smart inredning; • Kommentarer (0)

Kommentera här: