I dimman

Tack för en asrolig kväll alla inblandade, blev en sväng till bolanche, dansade, drack drinkar och träffade massa fina vänner och hade jättekul, sen drog vi vidare till liljan där det också var smockat med massa sköna människor och bra musik som alltid! Det här med att bara ta en drink, ställa sig mitt på dansgolvet och ba köra fast man vet att man ser ut som ett 100 årigt kylskåp men nån konstig rytm utan att få de här "bitch" blickarna, haha älska dalfolk säger jag bara! Shit va öm jag var i fötterna när jag vaknade, förstog inte vad det var först, men sen kopplade det, fem timmar i klackar är man inte så van vid!
 
Idag har jag jobbat hela dagen, det har varit minst sagt fullt upp nu när mellandagsrean har satt igång. Har vart mycket kö hela dagen, jobbade med ett skönt gäng så dagen gick fort och vi hade kul som vanligt! Imorgon laddar vi om för ett nytt pass, men först laga lite mat och se nån skön film!
• Kategori: LivsstilTaggar: bolanche borlänge, drinkar, juldagen, liljan borlänge, party, utgång borlänge, waynes; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Elin Erkers:

Då kanske jag kommer förbi å tar en kaffe imorrn!! :)

Kommentera här: