Mycket jobb inför lansering

Blev uppe och skruvade möbler till kl tolv igår kväll, blev några glas vin och lite mat hos Jenny på det. Hade jättetrevligt och det gick snabbt som tusan att få ihop bokhyllan som ska bli en garderob när den är klar, ska hem och fortsätta på badrumsinredningen idag! Men innan de ska jag iväg på lite möten och handla lite mat osv.
 
Håller på jobbar för fullt med Bydelight som jag nu kan avslöja att det heter, mitt hemliga projekt! Hemsidan är under konstruktion men jag har startat upp en facebooksida, där kommer all info om kommande event, tävlingar osv att äga rum, så gå gärna in och gilla sidan så skulle jag bli väldigt glad! HÄR 
 
Mer info om Bydelight kommer jag att skriva senare idag i ett separat inlägg, så kom gärna in och läs då om ni är nyfikna på vad det är.  

Kommentera här: