Pirrigt med roligt

Idag har jag inget speciellt inplanerat på schemat, ska försöka ta mig en springtur om jag hittar en väg som jag inte bryter benen på senare ikväll! Först ska jag hälsa på farmor och kika in mitt gamla kontor som skall städas ur, prata lite, fika lite, var hundra år sen sist! Blir i björbo hela kvällen så kan slappna av, ingen bilåkning fram o tillbaka idag. Ska sätta mig ner och skriva på försäljningsplanen inför köpenhamnsmässan, stockholm attitude, telefonsamtalen och butiksbesöken med start i januari delvis redan i december.. Pirrigt, men roligt! 
 
Tänkte avslöja lite om mitt hemliga projekt senare ikväll, så kolla in ikväll om ni är nyfikna! Kommer även visa en liten smygkik från min prototyp på herrunderkläderna.. iih 
• Kategori: Elisad / företagande, Livsstil; • Taggar: avslöja projekt, butiksbesök, copenhagen fashionweek, köpenhamnsmodemässa, prototyp herrunderkläder, smyg kik herrkollektion, sthlm attitude, stockholm attitude; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 SOPHIEHELENA:

Snyggt :)

2 Antonija:

snygg kappa! :)

Kommentera här: