Plåtning inför projekt

Godmorgon, måndag och en ny vecka idag! Är pepp inför veckan, imorgon ska vi gå igenom upplägget för min kollektion, som kommer se helt annorlunda ut än från början. Upplägget med dam och herrkollektion, tidsramer osv. Det kommer bli en tuff tid men det kommer bli så värt det! Något jag verkligen ser fram emot.
 
Igår efter jobbet fotade vi visan till det nya projektet så nu är det klarfotat till den stora bilden. Ska bli spännande att se resultatet, har fått över några bilder från förra plåtningen i fredags som jag ska kolla igenom lite senare. Fortfarande fotograf Simon Goot som står för bilderna som blir jättebra! Har fått lite tyger hem i slutet av förra veckan såg jag också, spännande att gå igenom dem, det är ytterligare några från mässan tidigare i höst. (så aningens sena) Men ändå kul!
 
Tänkte nämna att min bästavän Lovisa visan fyller år idag också, HIPP HIPP HURRA till den här sköna bruden, i helgen åker vi till Stockholm för att fira. Men tills dess får vi fira över telefonen, ha en superfin dag! <3

Kommentera här: