Uppehåll i jul firar med jobb

Äntligen fredag och sista dagen innan julledighet, ska bli så jäkla skönt. Är ledig fram till den 7 januari så har passat på att tagit till mig några extrapass på waynes under jul, så det blir kul! Har en väldigt massa annat att göra med mina företag också som måste bli klart innan januari, så min ledighet består av jobb men såklart bara roligt jobb. Sånt som jag tjänar på i längden!
 
Fick mitt skattebesked igår, det var då fan att jag alltid ska vara åt fel håll, men nästa år med alla utlägg jag haft iår så hoppas jag det blir roligare. Fick positivt besked av banken igår när jag betalade ut lånet iallafall, blev mycket lägre än jag hade trott! Så på de viset känns det jäkligt skönt! Julen är bokad, nyår är halvt bokat, januari är fullproppat med både jobb och roligheter.. Tummen upp på det!

Kommentera här: