13 timmarspass

Känns himla bra med min coach från stylein som hjälper mig med planeringen av kollektionen. Lyckligt lottad! Det är mycket jobb som skall göras på kort tid, men att kämpa nu innebär att det blir bättre sen. Så himla taggad på att få detta att bli bra. Det känns jäkligt bra, ny energi och nya mål. En planering som följs upp och planer som är spikade. Bland annat mässor i januari-mars både att besöka och medverka i, spännande spännande! 
 
Idag ska jag jobba extra på waynes efter jobbet och sedan jobba med mitt eget efter det, blir en fullspäckad kväll och håller alla tummarna för att jag får sovplats i Borlänge inatt då jag ska jobba ifrån Borlänge hela dagen imorgon, de här två timmarna i åktid är så otroligt onödiga! Har inte tid med dem nu känner jag.. Har en hel del möten imorgon, löner, jobb, annonseringsförslag, telefonmöte, plåtning och skisser, så vill helst inte slösa någon tid.
 
11 dagar kvar tills jag får flytta in i min lägenhet!!! Längtar så otroligt mycket

Kommentera här: