Att våga

Ångrar inte en sekund ifrån att jag färgade håret brunt, trivs som satan i det. Skulle aldrig kunna tänka mig att färga tillbaka till blont, känns aningen konstigt eftersom jag varit blond hela mitt liv, men så är det. Våga göra en förändring! Idag har varit en allmänt dryg dag, har inte haft vatten sen kl 09 imorse pga nån större läcka och det beräknas komma tillbaka 19 ikväll, vid senaste uppdateringen.. Suck! Vad ska man äta för mat ikväll liksom? 
 
Blir att sova hemma i björbo ikväll och Borlänge imorgon då jag ska på Johannes hansen på magasinet i Falun, vilka mer ska dit? Alla hoppas jag, man blir sjukt pepp och får så mycket inspiration! Jag tar med mig en vän som också behöver en push framåt. Det blir lika kul som vanligt utan tvekan! Ska även passa på hämta lite paket, kolla prover och gå igenom tyger med mina skisser igen.  

Kommentera här: