Bestämt datum

Slängde ihop en kycklingsallad efter min storhandling, jag hatar att köpa "basen" första handlingen, den svider fan.. Men ujuj nu har man att äta i några dagar iallafall, massa gott! Ska sätta mig och skruva lite möbler till badrummet idag, det kommer troligen en rörmokare den här veckan och sätter in allt, spännande!! Har köpt massa bra förvaringslösningar på ikea jag tänkte visa er sen! Ska även slänga upp en bild på min hemmagjorda sänggavel med förvaring när den är klar. 
 
Har vart på ett möte efter jobbet idag och har äntligen ett bestämt datum för releasefesten för Bydelight, det kommer att gå av stapeln den 25 januari och det kommer vara release både för oss och liljan. Vad det är det säger jag inte, det får ni se då! Men det kommer bli asum så bäst ni är där, mer info kommer. Håll koll på vår facebooksida!

Kommentera här: