Efterlängtad

Har inte publicerat mitt frukost inlägg såg jag nu.. Vart inte så passande nu på kvällen kanske, men jag har jobbat hela dagen och det har gått jättebra, mycket folk och många fina kollegor som förgyllde dagen haha!
 
Fick ett samtal nu på kvällen som jag blev väldigt chockad utav, fast på ett bra sätt och fick umgås med min lilla prins hela kvällen, så vi har gått en långpromenad runt sportfältet, lekt, myst och haft massa pusskalas! Shit vad jag saknat den här killen, så otroligt mysig!! Att man kan bli så nära med en hund, det här kommer för er som inte har hund låta överdrivet, men vi tänker lika och kommunicerar på ett sätt som känns så männskligt, svårt att förklara. Rambo är alltid glad och man ser direkt vad han tänker! Nu ska jag njuta och mysa vidare med min man innan han åker hem, ville bara säga att jag lever! 
 
Imorgon är inläggen tillbaka som vanligt!

Kommentera här: