Första sponsoren!!

Älskar såna här kepor haha, men ser ut som en smurf med världens minsta lilla huvud. Jäkligt snygg den här jag hittade hemma på hatthyllan iallafall, anar att det är systers. 
 
Idag fick jag ett besked utav en sponsor till mitt nya projekt att dom vill vara med och sponsra, woopwoop! Så himla glad, värdet de sponsrar oss med blir ca 12,000 för mig som inte är van så är det här helt sjukt roligt. Svävar på moln och kommer bli fit for fight de närmsta året! Fler sponsorer hänger i knutarna, även några annonsörer är nära. Jag kommer presentera vår annonsör närmare lanseringen! Wihoo
 
Tänkte tipsa om en helt ny app som lanserades i förrgår. Finns inga med här ifrån Dalarna än, så den måste vi börja använda. Nästan som instagram fast man tipsar om företag, butiker, märken, fik, restauranger mm till de som kommer hit på besök! Ladda ner appen "shareflake" och lägg till mig, jag är inloggad via facebook! (alltså heter jag mitt namn bara) Så sätter vi lite ställen på kartan, himla kul med något nytt!

Kommentera här: