Grymt imponerad

Kolla in min minsta kusin som gjorde ett uppträdande med en av kents låtar tidigare idag, man har alltid hört honom sitta och nynna och sjunga när han var mindre att sen se det här klippet, wow! Själv hade jag aldrig vågat ställa mig framför så mycket folk och uppträda, jag skulle inte kunna stå upp på grund av nervositet och röst som skulle hålla finns inte på tal.. Kolla in klippen på youtube, HÄR Ivar jag är grymt imponerad. Du är jätteduktig! 
Har ätit så sjukt onyttigt i flera dagar nu, har vart på banken och skrivit på papper och betalat ut lån, har haft ett långt möte om hemsidan, hann inte ta ut gymkorten idag så måste göra det imorgon! Då jäklar, måste börja gymma och röra på mig, man blir så mycket piggare av bättre mat och motion. Har blivit så opepp på promenader nu när jag inte har min lilla fyrfotade man med mig längre. Kylen blir tom på bara några timmar, måste börja planera måltiderna bättre osv. Så dags att ta tag i det nu!
• Kategori: Inspiration, Livsstil; • Taggar: artist dalarna, cover kent, ivar hellgren, sjuk röst, youtubeklipp, youtubeklipp cover; • Kommentarer (0)

Kommentera här: