Inredningsinspiration

Först och främst vill jag få till en sovrumsdel, de ska vara en hög fluffig säng med massa kuddar och filtar. Gå i någon beige färgskala, eftersom det är ett mörkbrunt golv inlagt så passar det bra med beige och vitt. Vilket är perfekt! Det måste vara mysigt. Älskar att de lagt in mörkt golv!
Vill försöka kombinera sovhörnan med en fristående (mindre) klädförvaring, något i den här stilen en enkel vägglösning. Alternativ att man kan fixa nåt fint med sängen, beroende på hur mycket som får plats. Har lite idéer på lager.. 
Skulle vara kul med nåt slags skrivbord, kontorshörna, men det finns det nog inte plats för. Så eftersom jag har ett kontor på teknikdalen så struntar jag i detta för nu.. Annars hade något i den här stilen vart schysst!
Badrummet kommer jag byta kommod och spegel, och sätta in lite schyssta förvaringslösningar. Kanske inte är prio ett men något jag vill göra för att få plats med allt. Få in lite beiga och ljusa färger, fixa förvaring. Vilket är ett måste! Hatar att ha saker framme eller i kassar, nu ska det vara ordning och reda! Man trivs bättre då..
Det här gillar jag, smart förvaring från ikea, tror åhlens har några kompletterande produkter som också är smarta. Kommer att ha organiserat i lådorna så att allt har sin plats. Inget onödigt!
Köket var nytt, dock i en lite lantlig stil har jag för mig, men det är stort och sitter ihop med det andra rummet. Så det blir nog bra hur som, ska fixa lite mönstrade och fint porslin som man kan duka upp med, ett fyllt kylskåp och mycket bänkytor så det kommer att passa mig super. Eftersom jag bor i köket haha, lagar mat och kollar kylen. 
 
Nu blev det väldigt mycket här, men det är litegrann vad som snurrar i mitt huvud kring inredning. Har köpt en del, ska köpa lite grejer innan inflyttningen och en del saker får helt enkelt vänta lite.. Men det ska vara hemtrevligt, mysigt och fint!
• Kategori: Inspiration, Livsstil; • Taggar: inredningsinspiration, liten lägenhet, smart förvaring, tips på förvaring; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Jenny:

Kommer bli så fint så!

Kommentera här: