Nyinflyttad

Ligger i sängen i MIN nya lägenhet, är så jäkla lycklig. Äntligten ett place att åka till, där jag vet att jag bor haha. Efter allt flängande hit och dit i en månad så känns det helt okej att flytt in här nu. Har inte så mycket till möbler än, men imorgon blir det en trip till IKEA, åhlens och lite annat kuuuul! Uppdateringen har uteblivit då jag jobbat hela dagen och efter de åkte jag direkt hit och mötte upp min mamma och pappa som kom med min säng och lite grejer från Björbo, hjälpt mig flyttat lite grejer och så. Men nu är jag tillbaka!
 
En annan himla häftig grej är att jag fått produktionsskisser på alla mina modeller till kollektionen idag, himla häftigt att se dem på papper som någon ritat upp till mig! Ska kolla igenom, skicka lite mail och njuta över att tillbringa första natten här! woopwoop kommer sova som en gud

Kommentera här: