Nytt i lägenheten

En liten snabbkik på lite nytt som tillkommit i lägenheten, bord och stolar och lite kuddar. Mamma och pappa har vart här och hjälpt mig skruvat möbler och upp med lampor så nu är det lite närmare klart! Kollade på soffor också men hittade ingen som var riktigt bra, har hittat en bild i huvudet som skulle passa jättebra men såklart så finns inte just den kombinationen... suck! Måsta kika vidare någon annanstans. 
 
Ikväll ska jag ägna alla timmar till att uppdatera min nya blogg, ja ni hörde rätt, min nya! Jag ska börja blogga med fyra goa tjejer på bydelight som har lansering den 1 januari! Och det är nära nära, jag kommer att flytta en del inlägg härifrån och sedan sluta blogga här helt för att istället fortsätta på nytt på bydelight. Det kommer bli sjukt bra och ni är så välkomna att följa oss där! Mer info om det imorgon!

Kommentarer:

1 Cissi:

Å så fint det blir. :-)

Kommentera här: