Spontant alltid bäst

Kom hem från jobbet igår, betalade undan räkningar, plockade ihop och duschade. Senare kom mina fina tjejer över med vin och popcorn, vår standard! Vi satt i min säng, spelade musik, pratade och hade verkligen jättetrevligt. Det kom lite fler och det slutade med att vi gick till flamingo, shit va flashback från hagafesterna på gymnasiet, hihi. Det var inte så mycket folk, men jag hade så himla kul! Sköna vänner, bra musik och bara dansa så fult man kan. Tack alla inblandade för en skön kväll!
 
Tillbaka på jobbet, pigg men hungrig. Idag ska jag hämta ut gymkort, säga upp mitt gamla gymkort, förhoppningsvis få till ett möte med Simon som fixar min hemsida, gå igenom och uppdatera så att det börjar bli klart och redo för lanseringen! Efter det ska jag hem, jobba lite med elisad och laga någon god mat.

Kommentera här: