Vilken röst

Åkte till ett möte med Hanna på peace & love cafeet efter jobbet idag, när vi hade setat där en stund presenterar de en tjej som skulle uppträda och i min stora förvåning är det Maria Leck! Har aldrig hört henne sjunga tidigare men oj vilken skön röst hon har! Tipsar er om att gå in och lyssna på hennes låtar, bra skrivna och bra framförda. Här kommer länk, http://m.soundcloud.com/marialeck ! Blev tvungna att gå innan hon var klar, men jag är säker på att resten var lika bra! 
 
Nu har jag setat och namngett mina produkter, vilket var jättesvårt att hitta på ord eller namn som passar in och förklarar plaggen, jag körde på ett amerikanskt tema, men med lite svenskt. Kommer visa er mer senare när etiketterna kommer. Nu ska jag lägga mig och sova, imorgon ringer första alarmet 05 om batteriet håller i. Godnatt!
• Kategori: LivsstilTaggar: Maria Leck, sångare dalarna, sångerska; • Kommentarer (0)

Kommentera här: