kluven men glad

Har haft fullt upp med jobb idag, har jobbat på waynes hela dagen. Måste bara få skryta om att jag har världens roligaste jobb och skönaste kollegorna, helt underbara. Plus att man träffar sjukt många trevliga människor under dagarna! Man skrattar sig igenom dagen och jag inser verkligen att jag hade tur.. 
 
Nu ska jag planera veckan som kommer, boka möten, lägga upp och bestämma vad jag verkligen vill och ska göra de kommande månaderna. Har så kul att dagarna blir ännu kortare, timmarna räcker inte till.. Just nu ligger mitt nya projekt i fokus, även företaget såklart! Men mina samarbeten suger, blir livad en sak och sen händer inget.. Sjukt tråkigt! Har kämpat o kämpat men energin tunnar ju ur, och de på grumd av andra.. Det är fan inte okej.. Min assistent är underbar, bra på alla sätt men alla runt omkring, alla andra delar... Måste bestämma vad som är mest värt att lägga ner energi och pengar på! 

Kommentera här: