Nya kollegor

Satt och letade inspiration på nätet till min pressfrukost och till mins event. Hittade på massa fina drinkar, en glasburk eller glasflaska var ju häftigt! Har vart på ett möte på waynes idag, gick jättebra och hon var verkligen en person man ville se mer utav, håller alla tummarna för att hon väljer att gå med. Glad, motiverad och målinriktad, sjukt härlig! Imorgon får jag svar!
 
Träffade också en annan härlig tjej som jag gick runt på kupolen med, en utav mina blivande kollegor så småning om, ska bli sjukt roligt!! De här gänget kommer passa sjukt bra och jag är glad, så glad över er som tackat ja och vill vara med!! Ska försöka få ihop ett möte på fredag med hela gänget.
 
Nu ska jag sova, gå upp och packa inför stockholm och jobba litegrann.. Innan skjutsen går! 

Kommentera här: