Nyårsplaner

Har haft svårt att gått upp på morgonen den här veckan, känner mig bara så trött.. Kanske för att jag har en sån skön säng? Eller för att jag sitter uppe länge och skriver för att jag kommer på idéer precis innan jag ska lägga mig varje dag! Det är några veckor kvar tills jag får min lägenhet, går bara och väntar på att allt ska bli klart så jag får börja köpa mina möbler, inredning och porslin.
 
Fastställde nyårsplanerna igår med visan, blir att fira nyår i Stockholm lite halvflashigt sådär. Kommer bli väldigt skoj! Åker till Stockholm imorgon och sover över hos henne till Torsdag då jag ska ha lite möten då. Ska passa på umgås, gå ut och käka middag, kika lite inredning och kläder, måste kika på lite finare kläder nu när Lovisa fyller år, jul och nyår snart kommer! Wiiieie

Kommentera här: